Filtry FAP/DPF

Umów się na wizytę

biuro@v-tronic.pl

tel. 501 305 381
tel. 791 457 356
tel./fax 91 453 54 65

Godziny otwarcia
poniedziałek – piątek
8:00 – 17:00

Wyłączanie i usuwanie filtrów FAP/DPF

Jeżeli masz problem z filtrem cząstek stałych (uporczywe błędy, konieczność wymiany, kosztowne serwisowanie czyszczenie, auto przeznaczone do sportu), możemy wyłączyć całkowicie obsługę filtra FAP/DPF, we wszystkich nowoczesnych dieslach (praktycznie wszystkich marek i modeli). Po dokonaniu elektronicznej modyfikacji filtr można następnie zdemontować (usunąć wkład) bez żadnych problemów czy reakcji ze strony auta – nie będzie żadnych błędów ani awaryjnych trybów pracy, prób regeneracji etc. Oferujemy programowe wyłączanie filtra cząstek stałych FAP / DPF.

Co to jest filtr DPF

Filtr cząstek stałych to element ukłau wydechowego, który ma pochłaniać sadzę wydzielaną podczas spalania oleju napędowego. Mimo niezaprzeczalnych zalet dla środowiska, jest to jeden z najbardziej awaryjnych elementów współczesnych silników diesla.

Usuwanie mechaniczne DPF, FAP

Fizyczne usunięcie filtra z układu wydechowego, to obecnie najskuteczniejsza metoda trwałego wyeliminowania problemu z filtrem DPF lub FAP. Program sterownika silnika jest poprawiany tak, aby czystość spalin została w miarę możliwości zachowana (zależy to od stanu technicznego silnika i jego wtryskiwaczy oraz od tego, jaką moc ma samochód i czy ma być w nim zastosowany chip tuning czy też nie). Oferujemy kompleksową usługę usunięcia uszkodzonego filtra z układu, oraz modyfikacji oprogramowania sterownika silnika. Cena usunięcia DPF i wyłączenia DPF w sterowniku silnika oraz usługi mechanicznej (wycięcia DPF z obudowy) są ustalane indywidualnie i uzależnione są od stopnia komplikacji układu, a także wybranego rozwiązania.

Emulator filtra DPF, FAP

Emulator DPF jest dostępny do niektórych modeli samochodów. W przypadkach szczególnych konieczny jest montaż emulatora filtra cząstek stałych – urządzenia elektronicznego, symulującego pracę filtra DPF, przy czym usunięcie DPF mechaniczne również musi być wykonane.

Zobacz również ciekawe felietony o fitrach FAP/DPF: Problem z DPF – wyłączyć czy naprawiać? oraz Diesel – koszty o których się nie mówi

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Zadzwoń, lub napisz do nas!
tel / fax 91 453 54 65
biuro@v-tronic.pl