Filtry DPF/FAP

Regeneracja filtrów DPF/FAP i katalizatorów

Profesjonalne czyszczenie filtrów cząstek stałych i katalizatorów

Czyszczenie odbywa się przy użyciu specjalistycznej i w pełni profesjonalnej maszyny myjącej. Jest to proces wieloetapowy, gwarantujący całkowite usunięcie pozostałości PM10, ceru i nagaru oleju. Każdy filtr zarówno przed jak i po regeneracji, poddawany jest testom, czego potwierdzeniem jest protokół z wynikiem jego przepustowości (badane jest ciśnienie wstępne przed czyszczeniem i ciśnienie końcowe po czyszczeniu).

Przebieg usługi regeneracji:

  1. Diagnostyka komp. – sprawdzenie zarejestr. w sterowniku silnika błędów, sprawdzenie zawartości popiołów i sadzy, sprawdzenie stopnia zapełnienia filtra, oraz różnicy ciśnień przed i za filtrem.
  2. Demontaż filtra z pojazdu.
  3. Umieszczenie zdemontowanego filtra w maszynie, tak by był szczelnie zakotwiczony i w pełni bezpieczny. Wybór i ustawienie optymalnych parametrów dostosowanych do czyszczenie danego filtra.
  4. Pomiar przepustowości – badanie ciśnienia wstępnego przed czyszczeniem.
  5. Rozpoczęcie regeneracji. Regeneracja odbywa się przy zastosowaniu odpowiednio wysokiego ciśnienia oraz nieagresywnych środków chemicznych.
  6. Suszenie filtra od wewnątrz gorącym powietrzem. Filtr jest zregenerowany i gotowy do montażu.
  7. Pomiar przepustowości – badanie ciśnienia końcowego po czyszczeniu.
  8. Montaż zregenerowanego filtra w ukł. wydechowym pojazdu.
  9. Diagnostyka komp. – wykonanie adaptacji i wyzerowanie parametrów po zamontowaniu wyczyszczonego filtra, sprawdzenie zawartości popiołów i sadzy, sprawdzenie stopnia zapełnienia filtra, oraz różnicy ciśnień przed i za filtrem.
    Potwierdzeniem z prawidłowo wykonanej usługi są wydruki parametrów z przeprowadzonej diagnostyki komp., przed i po czyszczeniu, oraz protokół z wynikiem przepustowości filtra z przebiegu procesu regeneracji (ciśnienie wstępne przed czyszczeniem i ciśnienie końcowe po czyszczeniu).

 

Wyłączanie filtrów DPF/FAP

Jeżeli masz problem z filtrem cząstek stałych (uporczywe błędy, konieczność wymiany, kosztowne serwisowanie czyszczenie, auto przeznaczone do sportu), możemy wyłączyć całkowicie obsługę filtra DPF/FAP, we wszystkich nowoczesnych dieslach (praktycznie wszystkich marek i modeli). Po dokonaniu elektronicznej modyfikacji filtr można następnie zdemontować (usunąć wkład) bez żadnych problemów czy reakcji ze strony auta – nie będzie żadnych błędów ani awaryjnych trybów pracy, prób regeneracji etc. Oferujemy programowe wyłączanie filtra cząstek stałych DPF/FAP.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Zadzwoń, lub napisz do nas!
tel / fax 91 453 54 65
[email protected]